

Godtroende som jeg var (ikke nå lenger!), tok jeg turen til forhandler for å høre om de kunne reparere printeren. Jeg hadde via nettbasert "support" på fabrikantens sider, nesten funnet feilen selv, så jeg trodde jeg hadde en grei sak å legge frem.
Men spørre om å få reparert en printer idag det var jo bare som å be om hånlatter i butikken. For ekspeditøren sa så kjekt at DET LØNNER SEG JO IKKE Å REPARERE (men han tenkte kun på kronene)! En ny printer koster nesten ingen ting, mens en reparasjon koster mye mer enn en ny printer (målt i kroner).
Han fortalte derimot ikke om hvilke reparasjons-muligheter som fantes, eller hva det faktisk ville koste. Han stod bare klar for å finne en splitter ny printer til meg. Arggg!!
Så selv om jeg virkelig trenger denne printeren, har det nesten gått en F... i meg som absolutt ikke vil kjøpe en ny printer, men heller betale masse penger for å reparere den - koste hva det koster i kroner.

Har nå funnet en reparatør via Cannons nettsider, og funnet link til en forhandler av deler. Så selv om dette tar tid, er kronglete og koster litt penger er det i min verden absolutt verdt å reparere fremdeles. Det som er vanskelig er å finne noen som kan reparere og som kan påta seg jobben...
Reparere, kverrulere, returnere, reparere...
1 kommentar:
Enig. Vanskelige valg det der. Ofte er det jo lite som skal til. Har f.eks. brukt 1000 spenn på reparasjon av vaskemaskin, som var gammel. Men den holdt da noen år til. Ny maskin: 3000,-...
Legg inn en kommentar