mandag, februar 15

Endelig tid for kamp...

Snakk om tålmodighetsprøve... man tenker jo at det går så raskt når man bestiller noe på nett, men ikke denne gangen.

Nyskjerrigheten har tatt overhånd og jeg bestilte første bindet av bokserien Min Kamp av Knausgård her for en drøy uke siden.
Typisk meg hadde nok heller vært å lese en av de første bøkene hans (Ute av verden eller En tid for alt), siden alle andre leser Min Kamp om dagen... Men bestilt er bestilt....
Fikk melding sist mandag at boken var på vei i posten, så jeg har nå gått her å ventet og ventet og trodde boken var rett rundt hjørnet.... Men først i dag lå endelig pakken i postkassen - sendt med B-post! Akkurat nå er det nesten litt synd jeg ikke har enda lengre vei til jobben (les: lang tog/buss-tur), eller aller helst en lang og god helg forran meg..
Det som blir artig å lese er jo hvordan han opplever livet og "kampene" - han er tross alt samm årgang som meg selv... så kanskje det er noen paralleller å spore - he-he..
Men nå må jeg lese litt her først, så får vi se :-)

Ingen kommentarer: