mandag, juli 20

Myk start på uka

(Bilde: Jeg har verdens vakreste rose på terrassen, og den måtte bare foreviges...)

Jeg gamblet litt og tok bilen inn til jobb idag og satset på at mange på Bygdøy var på ferie og enda flere av de som vanligvis parkerer der ikke var på jobb - og at det skulle være masse ledig plass.... men dengang ei... Bygdøy-folket hadde tydeligvis ferien hjemme. Så det ble en liten morgen-spasertur på vei til jobb idag. Men utover det var det jo bare en fryd å kjøre bil uten særlig kø og bare bruke 40 minutter helt inn til kontorplassen min! Så jeg tror vi lar busser og NSB får være i fred denne uken og heller satser på litt ekstra CO2 utslipp...
Litt rart var det å være tilbake på jobb, men dagen gikk fort. Og stemningen nå på sommeren er så annerledes enn ellers - alle tar seg tid til en liten prat og folk er så ekstra "lyse og glade" i humøret liksom.

Selv om det var tilbake på jobb, så ble dagen ganske fin for da jeg kom hjem fant jeg en bulkete boblekonvolutt med deilig garn fra Strikk Innom i postkassen. Det er vel verdens beste post å få i kassen! Tre spennende nøster i deilig ull-blandinger og vakre farger - så jeg får vel i allefall si at garnfangsten i sommer har vært bra! Så om ikke sola skinner så skal jeg vel ha litt å henge fingrene i likevel.

Ingen kommentarer: