fredag, juli 31

Kort oppsummert...

Joda, det er liksom sommerferie - men jeg mangler litt feriestemning i grunnen...
Kort oppsummert kan jeg vel si at det har regnet en del.....
...så jeg har fått strikket litt...

... mens gresset har grodd enda litt til... og turbotrimmern ikke vil starte. Så kom det litt regn til... så da tok jeg like så godt oppvasken, og etterpå strikket jeg litt til...

Så var jeg ute en tur, og kom hjem klissvåt. Da er det fint å ha peis :-) Fyrte litt i peisen og laget kakao. Mmmm, og så leste jeg videre i triologien til Stieg Larsson (runde II) mens det trommet på taket..

* * *

Men det er jo egentlig dette som er ferie... slappe av og ikke gjøre noen ting - bare kose seg, men selv det kan bli nok etterhvert.. så nå blir det litt juleverksted her - i påvente av littegranne oppholdsvær.

1 kommentar:

Ole-Jørgen sa...

Stieg Larsson har jeg startet på også. Den er så fengende. Har startet på nr 1. Og nå er jeg jo så ferie yr her jeg sitter mens jeg venter på BAMA Rogaland......